Vi hjälper dig att skapa en datadriven kultur genom att bygga och skala experimentprogram. Dessa program förbättrar konvertering på digitala produkter, webbplatser och e-handelsplattformar.
Genom ett systematiskt och datadrivet tillvägagångssätt kommer du kunna ta mycket välgrundade produktbeslut. Detta leder i förlängningen till ett snabbt kontinuerligt lärande, samt bättre och löpande förbättring av både kundupplevelse och affär.
Kom igång med experiment
- Vi driver initiativ inom experiment och hjälper dig att komma igång med A/B-tester för att förstå vad som driver dina kunders engagemang och beteende.
Välj och implementera rätt verktyg
- Vi hjälper dig att välja experimentstack. Sedan optimerar vi experiment- och analysflöden för bästa resultat.
Bygg en kultur av kontinuerligt lärande
-
Vid behov jobbar också med att bygga experimentkultur och att driva mindsetförändringar inom produktorganisationen.
Experiment inom hela din kundresa
- Produkt och marknad sitter allt oftare ihop och vi hjälper dig även med marketing automation, optimering av marknadsföringskampanjer samt mer traditionell CRO.
Significs erfarenhet
Kunder inom: Media, retail, bil/transport, gaming, energi, telecom, finans, SaaS, e-handel, offentlig sektor
Typiska roller: Growth lead, experimentation lead, datadriven produktägare, datadriven produktchef, CRO-specialist, CRM-specialist, CRM lead, CRO lead
Vill du prata om hur du kan göra er produktutveckling mer datadriven?
Lär dig mer
Artiklar
- Fyra aspekter att välja rätt experimentverktyg
- Så många användare behöver du för att börja A/B-testa
- Därför bör du använda bayesianska metoder för A/B-tester
- Därför kan du inte validera hypoteser med användningstest
- Scora hypoteser — så prioriterar du rätt
- Låt de bästa idéerna vinna
Webinar
- Lärdomar från att utveckla experimentplattformar
- Så A/B-testar du användarcentrerat
- Lärdomar från ett growth-team
- Overcoming barriers of product experimentation/a>