Vi hjälper dig att skapa en datadriven kultur genom att bygga och skala experimentprogram. Dessa program förbättrar konvertering på digitala produkter, webbplatser och e-handelsplattformar.
Små som stora initiativ
Vi driver initiativ inom experiment och hjälper dig att komma igång med A/B-tester för att förstå vad som driver dina kunders engagemang och beteende.
Vi hjälper dig att välja experimentstack. Sedan optimerar vi experiment- och analysflöden för bästa resultat. Vid behov jobbar också med att bygga experimentkultur och att driva mindsetförändringar inom produktorganisationen.
Genom ett systematiskt och datadrivet tillvägagångssätt kommer du kunna ta mycket välgrundade produktbeslut. Detta leder i förlängningen till ett snabbt kontinuerligt lärande, samt bättre och löpande förbättring av både kundupplevelse och affär.
Marknad och CRO
Produkt och marknad sitter ofta ihop och vi hjälper dig även med marketing automation, optimering av marknadsföringskampanjer samt mer traditionell CRO.
Significs erfarenhet
Kunder inom: Media, retail, bil/transport, gaming, energi, telecom, finans, SaaS, e-handel, offentlig sektor
Typiska roller: Growth lead, experimentation lead, datadriven produktägare, datadriven produktchef, CRO-specialist, CRM-specialist, CRM lead, CRO lead
Lär dig mer
Artiklar
- Fyra aspekter att välja rätt experimentverktyg
- Så många användare behöver du för att börja A/B-testa
- Därför bör du använda bayesianska metoder för A/B-tester
- Därför kan du inte validera hypoteser med användningstest
- Scora hypoteser — så prioriterar du rätt
- Låt de bästa idéerna vinna
Webinar
- Lärdomar från att utveckla experimentplattformar
- Så A/B-testar du användarcentrerat
- Lärdomar från ett growth-team
- Overcoming barriers of product experimentation/a>